Andor Leerdam : Trade Marketing Dr.Oetker

Hersenspinsels komen op de gekste momenten. Bij Andor Leerdam, Trade Marketing Manager Dr. Oetker, in een bierspeciaalzaak bijvoorbeeld. NXT Hero bespreekt iedere week het weekend en de week die gaat komen. Vertel Andor, hoe kwamen jij en je hersenspinsels daar terecht?

“Mijn weekenden staan bol van sociale activiteiten en dat was deze keer niet anders. Het is belangrijk om goed af te trappen. Meestal met een borrel op vrijdag. Even de week van je afpraten. Ik heb mensen om me heen nodig. Daarvan krijg ik energie en zelfs inspiratie. Een verjaardag op zaterdag hebben we gecombineerd met een shoppingtrip naar Leiden. Mijn vriendin naar de sieradenwinkels, ik de bier-speciaalzaken. Mijn favoriete bier? Welke niet, haha! Zo’n relaxdag geeft ideeën. Kleine brouwerijen hebben de markt zo veranderd. De consument is niet merktrouw. Wil nieuwe dingen proberen. Hoe moeten wij daarmee omgaan met ons aanbod? We blijven innoveren bij Dr. Oetker en daarom blijft mijn werk zo leuk. De ‘R’ is in de maand, dat betekent de start van het bakseizoen. Bovendien introduceren we een compleet nieuwe pizzavariant: feel-good pizza van The Good Baker. Dat wordt knallen op de winkelvloer. Inspireren, zowel off- als online. Drukke maanden staan op stapel dus. Met af en toe een speciaalbiertje erbij, gaat dat zeker lukken!”

Leave a Comment